Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

σεξ

-Μωρό μπες Σκάηπ.
-Οκ Γιώργο...!!!... <κλικ... κλικ... βββφφφζζζτ-πουανγκ!!!> Γιώργο τι κάνεις με το πουλί σου έξω;!
-Θέλω να το κάνουμε απ' το ιντερνέ! Θέλω να κάνω ping στον χωστ σου και να χωστ στο πινγκ σου.
-Εντάξει Γιωργο.... ρρρ....ργκγκγκγγκ...ΡΓΓΓΡΑΑΑΡΓΚΚΛΛΛΛΛΛ!!!!
ουρλιάζει η κοπέλια, αρχίζει να τρέμει. Πυκνές τούφες από χοντρές τρίχες βγαίνουν σε όλο της το σώμα, χοντρά νύχια, ένα τεράστιο κεφάλι, τεράστιο σώμα και πλάτες να σκίζουν τα ρούχα της σαν μια μη πράσινη χαλκ.
ΓΚΡΡΛΑΑΛΑΛΑΛΑΛΑΑΑΑ ένα τρομακτικό ουρλιαχτό μιας πελώριας αρκούδας, στην οποία είχε μετατραπεί η κοπέλα του Γεωργίου!
Ουαο! Very surprise!
Ο Ζώρζ να έχει μείνει με την ΔΑΠ στην ΠΑΣΠ, έντρομος δεν πιστεύει στην webcam της.
-Μωρό;! Τι έπαθες;;;
-ΓΚΡΡΡΡ αχ, μη με κοιτάς! Είμαι γυμνή! Μηηηη! ΓΚΡΑΟΥΥΥΥΛ!
-Να καλέσω ένα γιατρό;! Τι συμβαίνει;
-Μα τι λες; ΓΚΡΚΡΚΚΡΚΡΚ!!! Τώρα που φτιάχνομαι; ΓΚΡΟΥΥΡΑΑΑΡΓΚ! Αχ μη, φαίνονται τα βυζάκια μου! ΓΚΝΑΑΑΑΑΑΑΑΡΦ!
Κλείνει ο Τζώρτζης την κάμερα, μην μπορώντας να βλέπει το αγαπάκι του σε τέτοια αρκτική κατάσταση. Μετά από 10 λεπτά τον καλεί ξανά η κοπέλα του, που τώρα είναι η φυσιολογική, μη αρκουδέ κοπέλα που ερωτεύτηκε.
-Μα γιατί έκλεισες Γιώργο;
-Τι γιατί έκλεισα; Τι συνέβη μόλις τώρα; Μεταμορφώθηκες σε αρκούδα!
-Μα αυτό δεν μου ζήτησες; Ήμουν και ντροπαλή!
-Τι σου ζήτησα δηλαδή;
.
.
.
.
.
.
.
.
-cyber

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου